Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás
Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően ha az átvett termékkel bármi probléma van – például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik –, de még nem volt használva, a futárszolgálattól kapott csomag átvételétől számított 14 napon belül jogod van elállni a vásárlástól, és – saját költségedre – visszaküldheted azt nekünk vagy beviheted a hozzád legközelebbi Playersroom üzletbe. Elállási szándékod kérjük, minden esetben a webshop@playersroom.hu e-mail címen jelezd felénk!
Elállás esetén a visszaszállítás költségén kívül semmi más költség nem terhel, de a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését követelhetjük. A vételárat legfeljebb 14 napon belül banki átutalással visszafizetjük. Felhívjuk figyelmed, hogy csak abban az esetben fizetjük vissza a teljes vételárat, ha a terméket és annak minden tartozékát hiánytalanul és sértetlenül küldöd vissza, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipős dobozt stb. Ezek hiányában a termék értékcsökkentnek minősül! A cipős doboz nem használható postai csomagolóanyagként, ilyen esetekben a sérülésért 3 000 Ft értékcsökkenést számítunk fel. Fehérneműt higiéniai okokból nem áll módunkban visszavenni.
Kérjük, a termékhez mellékelj az azonosítást segítő adatokat (pl. megrendelésszám), elállás esetén írd le, hogy pénzvisszatérítést, vagy esetleg cserét kérsz-e, illetve garanciális panasz esetén a hiba leírását. Ehhez nyújthatnak segítséget az alábbi űrlapok, de kézzel írt levelet is elfogadunk.
Űrlap vásárlási panasz bejelentésére [doc] [pdf]
Űrlap vásárlástól való elálláshoz [doc] [pdf]
Visszaküldés esetén, a terméket megfelelően becsomagolva, a koordinátorunkkal minden esetben előzetesen e-mailben vagy telefonon leegyeztetett címre, postai úton kell eljuttatni. A csomagot ajánlottan add fel, az utánvétes csomagokat nem vesszük át!
Ha egy áruval garanciális probléma lenne, a fentiek szerint kell eljárni, csak a címzéshez "Playersroom Webáruház – Hibás termék" kell megadni!
Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy 2014. június 6.-tól változás történt az utánvéttel átvett csomagok csere illetve elállási ügyintézésévek kapcsolatban. A weboldalon rendelt terméket a kézhezvételtől számított 14 napon belül már csak abban az üzletben adhatod le személyesen, ahonnan a csomag érkezett. Azonos értékben kérhetsz például méretcserét, vagy akár levásárolhatod a termék árát. Amennyiben klubkártyával rendelkezel, csere/levásárlás esetén a kedvezmény érvényesítése érdekében mindenképp hozd magaddal a PlayersClub kártyádat az üzletbe. Amennyiben nem találsz semmi kedvedre valót és szeretnél elállni a vásárlástól, az árut az üzletben leadhatod a kitöltött vásárlástól való elállási papírral és a számlával együtt további ügyintézésre.
A vételárat legfeljebb 14 napon belül banki átutalással vagy postai csekken visszafizetjük. Kérjük, vedd figyelembe, hogy webes rendelés elállása esetén üzletben készpénzes visszatérítésre NINCS lehetőség!
Kérjük, hogy minden esetben hozd magaddal a még nem használt terméket (és ha volt, annak minden tartozékát hiánytalanul és sértetlenül, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipős dobozt stb.) az eredeti számlát és a helyesen kitöltött „Vásárlástól való elállás” űrlapot. Ezek hiányában az üzlet nem fogja visszavenni a terméket!
Garanciális probléma esetén a 1044 Budapest, Ezred u. 1-3. (Playersroom Webáruház-Hibás termék) címezd a csomagot.
Gyakran ismételt kérdések
Ha valami kérdésed lenne szolgáltatásunkkal, vagy weblapunkkal kapcsolatban, kérjük, olvasd el a GY.I.K. részleget!