Gyakran Ismételt Kérdések
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?
A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a
- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Playersroom Kids Webshop) címre, vagy
- személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe.
Elállás esetén egy elállási nyilatkozatot kérünk kitölteni és a termékkel (és lehetőség szerint dobozával, számlával) együtt visszajuttatni hozzánk.
A saját elállási nyilatkozatunk mintája innen letölthető. [doc|pdf]
Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás, ki szeretném cserélni. Mit csináljak?
Közvetlen cserére a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés miatt nincs lehetőség. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, kérjük élj az elállás lehetőségével:
A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 60 napon belül a,
- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Playersroom Kids Webshop) címre, vagy
- személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe 60 napon belül.
Ezzel párhuzamosan megrendelheted vagy üzletünkben személyesen megvásárolhatod a kívánt terméket.
Milyen módon kaphatom vissza a pénzt?
Banki átutalással vagy postai csekk formájában tudjuk intézni a pénzvisszatérítést.
Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?
2 év szavatosság van a termékekre, ami két részre tagolódik:
1. Amennyiben tönkrement a terméked az átvételtől számított 6 hónapon belül, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a Playersroom Webshop címére.
2. 7. hónaptól kezdődően a termékre vonatkozó jótállás és szavatossági feltételeiről részletesebb információt itt https://playersroom.hu/segitseg/garancia vagy az ÁSZF-ben https://playersroom.hu/vasarlasi-feltetelek találsz.
Rendeltem egy fekete színű cipőt, de a visszaigazoló e-mail fehér színt ír. Mi a teendő?
Elírás történhetett, a cipőt a kiválasztott és megrendelt színben szállítjuk. Kérjük, észrevételedet mindenképp jelezd ügyfélszolgálatunk felé (https://playersroomkids.hu/kapcsolat), hogy az elírást mielőbb javíthassuk.
Mennyi a szállítási idő?
A szállítási időkről és feltételekről itt tájékozódhatsz bővebben >>> https://playersroomkids.hu/szallitas
Bankkártyával kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.
Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.
Rendelni szeretnék a webáruházból, de bizonytalan vagyok a méretben. Mit tanácsol?
A webáruházban az asztali verzióban a termékoldalon jobbra található egy mérettábla fül, ott kaphatsz mérettel kapcsolatos segítséget. Vagy a terméket lehetőséged van üzletbe rendelni, így vásárlás előtt fel tudod próbálni. További infó az üzletbe rendelésről itt >> https://playersroomkids.hu/szallitas
Hogyan tudom átkérni a terméket a választott üzletbe?
A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet, ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.
Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?
Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni. Feltehetően elgépelésre került az e-mail cím vagy a spamben landolt az e-mail.
Nem tudom meddig érvényes még a PlayersClub kártyám. Meg tudnák ezt mondani?
Kérjük, küldd el a kártyaszámot a webshop@playersroom.hu e-mail címre és utánanézünk a kártya érvényességének.
Kiváltottam a PlayersClub kártyámat, de nem a kedvezményes áron tudom megrendelni a kiválasztott terméke(ke)t. Mi a teendőm?
Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé és igyekszünk mihamarabb válaszolni.
Felhívtam a webáruházban feltüntetett telefonszámokat, de nem az üzlet vette fel. Ez miért van?
Az ügyfélszolgálatunk minden nap 10 és 14 óra között működik. Ha a telefonszám foglalt, írj email nekünk az ügyfélszolgálatunk email címére.
Az egyes üzletek elérhetőségét itt találod:
https://playersroomkids.hu/rendkivuli-nyitvatartas
A termékadatlapon feltüntetett üzletek raktárkészletei valós darabszámot mutatnak?
A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek!
A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen a Te általad már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk!
További kérdésed van?
- Írj: webshop@playersroomkids.hu
- Vagy telefonálj ügyfélszolgálatunkra: 06 (1) 8-000-300