Kövess minket!
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


Gyakran Ismételt Kérdések


Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás/nem tetszik, pénzvisszatérítést szeretnék. Mit csináljak?

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 30 napon belül a 

- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Playersroom Kids Webshop) címre, vagy

- személyesen visszaviheted bármelyik üzletbe.

Elállás esetén egy elállási nyilatkozatot kérünk kitölteni és a termékkel (és lehetőség szerint dobozával, számlával) együtt visszajuttatni hozzánk.

A saját elállási nyilatkozatunk mintája innen letölthető. [doc|pdf]

Megkaptam a terméket, amit rendeltem, de nem lett jó a méret/hibás, ki szeretném cserélni. Mit csináljak?

Közvetlen cserére a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés miatt nincs lehetőség. Amennyiben a terméket cserélni szeretnéd, kérjük élj az elállás lehetőségével:

A terméket visszaküldheted az átvételtől számított 30 napon belül a,

- 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 (Playersroom Kids Webshop) címre, vagy

- személyesen visszaviheted bármelyik  üzletbe 30 napon belül.

Ezzel párhuzamosan megrendelheted vagy üzletünkben személyesen megvásárolhatod a kívánt terméket. 

 

Milyen módon kaphatom vissza a pénzt?

Banki átutalással vagy postai csekk formájában tudjuk intézni a pénzvisszatérítést.

 

Rendeltem egy cipőt a webáruházon keresztül és tönkre ment. Mit csináljak?

2 év szavatosság van a termékekre, ami két részre tagolódik:

1. Amennyiben tönkrement a terméked az átvételtől számított 6 hónapon belül, a 2120 Dunakeszi, Alagi major HRSZ. 070/1 címre küldd vissza a számlával postai úton ajánlott küldeményként a Playersroom Webshop címére.

2. 7. hónaptól kezdődően a termékre vonatkozó jótállás és szavatossági feltételeiről részletesebb információt itt https://playersroom.hu/segitseg/garancia vagy az ÁSZF-ben https://playersroom.hu/vasarlasi-feltetelek találsz.

 

Rendeltem egy fekete színű cipőt, de a visszaigazoló e-mail fehér színt ír. Mi a teendő?

Elírás történhetett, a cipőt a kiválasztott és megrendelt színben szállítjuk. Kérjük, észrevételedet mindenképp jelezd ügyfélszolgálatunk felé (https://playersroomkids.hu/kapcsolat), hogy az elírást mielőbb javíthassuk.

 

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási időkről és feltételekről itt tájékozódhatsz bővebben >>> https://playersroomkids.hu/szallitas

 

Bankkártyával kifizetett rendelésemet utánvétesen akarja átadni a futár. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a csomag utánvét összegének módosításáról.

 

Nem azt kaptam, amit rendeltem/bankkártyával kifizetett rendelésemet átvettem utánvéttel. Mit csináljak?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé, hogy intézkedni tudjunk a problémával kapcsolatban.

 

Rendelni szeretnék a webáruházból, de bizonytalan vagyok a méretben. Mit tanácsol?

A webáruházban az asztali verzióban a termékoldalon jobbra található egy mérettábla fül, ott kaphatsz mérettel kapcsolatos segítséget. Vagy a terméket lehetőséged van üzletbe rendelni, így vásárlás előtt fel tudod próbálni. További infó az üzletbe rendelésről itt >> https://playersroomkids.hu/szallitas

 

Hogyan tudom átkérni a terméket a választott üzletbe?

A terméket kosárba kell tenni, ezután a vásárlás rögzítése gombra kell kattintani, majd a megjelenő adatlapot kitölteni. Ezt követően az átvételi-szállítási módoknál lehet kiválasztani az adott üzletet, ahol a terméket át szeretnéd venni, a foglalás üzletbe átszállítással résznél.

 

Nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően. Ez miért van?

Kérjük, minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy utána tudjunk nézni. Feltehetően elgépelésre került az e-mail cím vagy a spamben landolt az e-mail.

 

Nem tudom meddig érvényes még a PlayersClub kártyám. Meg tudnák ezt mondani?

Kérjük, küldd el a kártyaszámot a webshop@playersroom.hu e-mail címre és utánanézünk a kártya érvényességének.

 

Kiváltottam a PlayersClub kártyámat, de nem a kedvezményes áron tudom megrendelni a kiválasztott terméke(ke)t. Mi a teendőm?

Kérjük, mielőbb jelezd ügyfélszolgálatunk felé és igyekszünk mihamarabb válaszolni.

 

Felhívtam a webáruházban feltüntetett telefonszámokat, de nem az üzlet vette fel. Ez miért van?

Az ügyfélszolgálatunk minden nap 10 és 14 óra között működik. Ha a telefonszám foglalt, írj email nekünk az ügyfélszolgálatunk email címére.

Az egyes üzletek elérhetőségét itt találod:

https://playersroomkids.hu/rendkivuli-nyitvatartas

 

A termékadatlapon feltüntetett üzletek raktárkészletei valós darabszámot mutatnak?

A webáruházunkban feltüntet készletek tájékoztató jellegűek! 

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen a Te általad már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.

 

Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőnkként üdvözölhetünk!

További kérdésed van?

- Írj: webshop@playersroomkids.hu

- Vagy telefonálj ügyfélszolgálatunkra: 06 (1) 8-000-300