Kövess minket!
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


 Szállítási módok 


A Playersroomkids webshopon az alábbi szállítási módok közül lehet választani:

- Házhozszállítás - GLS - Bruttó 999 Ft

- GLS csomagpont átvétel Bruttó 999 Ft

- Házhozszállítás - Posta - Bruttó 4990 Ft

 

 


Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

A "Házhozszállítás" bruttó 14.999 Ft feletti rendelés esetén INGYENES, ez alatt bruttó 999 Ft

A termék(ek)kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).

A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a termékeket, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ebben az időszakban át tudod venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője a címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.

Utánvétes megrendelés esetében a kézbesítéskor csak készpénzben vagy bankártyával van lehetőség fizetni. Utalványos vagy más készpénz helyettesítő fizetési módra nincs lehetőség.


Szállítás GLS CsomagPont-ra

A GLS CsomagPontra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A GLS CsomagPontra szállítás díja  bruttó 999 Ft

A megrendelt termékek 5 munkanapon belül vehetők át (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).


Házhozszállítás - Posta  

A Házhozszállítás - Posta szállítás esetén a a megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta Zrt. végzi a rendelés visszaigazolását követő 2-10 munkanapon belül.

A Házhozszállítás - Posta szállítás díja bruttó 4990 Ft (Posta szállítási díja bruttó 1990 Ft + bruttó 3000 Ft postára adás költség)


 

A webáruházunkban feltüntetett készletek tájékoztató jellegűek!

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük..